Proszę o pomoc w diagnozie usterki 1.8t zrobione logi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • german81
    L&K
    • 2010
    • 1414
    • Octavia II combi (1Z5)
    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
    • BZB 1.8 TSI 160 KM

    #26
    seria ma 125-130 g/s a tu za chiny nie bedzie tyle .

    [ Dodano: Wto 12 Lut, 13 19:19 ]
    na ta moc co kolega podał po hamowni przepływka powina pokazywac ok 135-140 g/s . i to by sie zgadzało bo bład zaczyna wywalac powyrzej +10% korekty .
    diagnostyka vag 602-614-253

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #27
      Zamieszczone przez german81
      seria ma 125-130 g/s a tu za chiny nie bedzie tyle .

      [ Dodano: Wto 12 Lut, 13 19:19 ]
      na ta moc co kolega podał po hamowni przepływka powina pokazywac ok 135-140 g/s . i to by sie zgadzało bo bład zaczyna wywalac powyrzej +10% korekty .
      Nie spinałbym się nad wskazaniami przepływki. Chyba u Was tyle maja serie- u mnie 3 różne agu i 3x120g/s. Moja np pokazywała 210g na k03s. A hamownia 249KM. Dla mnie to tylko orientacyjne wskazanie. Poza tym nie wiemy co naprawde siedzi u kolegi za program-"agresywny" wiec dla mnie ostro pojechane zapłonem Bo mocny to on raczej nie jest . Pozdrawiam
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • german81
        L&K
        • 2010
        • 1414
        • Octavia II combi (1Z5)
        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
        • BZB 1.8 TSI 160 KM

        #28
        no własnie dla ciebie to orientacyjne wskazanie ,a dla sterownika w AGU to najwazniejszy czujnik bo tam nie ma czujnika cisnienia doładowania i sterownik z przepływki wylicza doładowanie .to jak ci przy 210g wypluł tylko 249 km to nie ma szału bo umnie na lajtowym programie przy przy przepływie 165 g mam 210 km .
        diagnostyka vag 602-614-253

        Komentarz

        • kamil22dst
          Classic
          • 2012
          • 16

          #29
          czyli co powinienem jeszcze wypiąć dv zaślepić i dopiero zrobić test? jakieś wskazówki do zrobienia szczelności?

          Komentarz

          • rOBERTO795
            RS
            • 2009
            • 3465
            • Octavia III (5E3)
            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

            #30
            Zamieszczone przez german81
            no własnie dla ciebie to orientacyjne wskazanie ,a dla sterownika w AGU to najwazniejszy czujnik bo tam nie ma czujnika cisnienia doładowania i sterownik z przepływki wylicza doładowanie .to jak ci przy 210g wypluł tylko 249 km to nie ma szału bo umnie na lajtowym programie przy przy przepływie 165 g mam 210 km .
            To zrob te 249KM na K03s zeby bylo bezpiecznie. Poza tym wskazania z przeplywki sprawdzaja sie w seryjnych autach. Znam budowe agu i jedynym jej + jest szeroki kanal :-). pozdrawiam.
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz

            • richi9
              Rider
              • 2011
              • 427

              #31
              Kolego jak ja robie szczelność to odpinam odme na dolocie zaraz za filtrem i ją zaślepiam.
              Dalej mam usunięty cały kanał z odmy do kolktora ssącego bo tam cały czas coś uchodziło. I teraz zapinam puche na miejsce przepływki i ładuje tak do 0.8 bara i mam pełna szczelność łacznie z kolektorem.

              Komentarz

              • kamil22dst
                Classic
                • 2012
                • 16

                #32
                nie bardzo wiem o co chodzi zerknęłeś kolego na ten link co znalazłem o sprawdzaniu szczelności? ściągnąłem rure zaraz za przepływką i przystosowałem ją do wpięcia kompresora wypiąłem rurkę, która idzie do silnika i ją zaślepiłem. Nadmuchałem z jeden bar i trzymało natomiast nie wypiąłem z tej rury dv i jej nie zaślepiłem ( jeden kolega wspomniał że to poważny błąd) dlatego czekam na jakieś info co zzrobić z wypiętą dv?

                [ Dodano: Sro 13 Lut, 13 16:42 ]
                Dzisiaj podmieniłem przepływomierz i wiecie co się okazało że mam w samochodzie nieoryginalny jakiś magneti marelli (sic!!) kurde dlaczego ja tego wcześniej nie zauważyłem wstępnie samochód przyspiesza płynnie nie ma czkawki i w ogóle jest chyba ok na razie błędów nie mam. Są trudne warunki na drodze więc logi zrobię później i wrzucę w tym wątku. Zrobiłęm tylko wstępny log; robiłem go sam i nieźle się bałem ( głupota! ). Także jeśli ktoś ma problem z tym samym błędem niech zaczyna od przepływki lub jedzie od razu do fachowca który przeprowadzi pełną diagnostykę oszczędzi to sporo czasu. Bardzo dziękuje kolegom za pomoc i czasami wręcz łopatologiczne wytłumaczenie niektórych zagadnień. Oczywiście jak zrobię logi (2 i 7; 2 i 13; 2 i 25; 2 i 32; jeszcze coś?) to poproszę o komentarz, mam nadzieje że będzie już wszystko ok.
                Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję

                [ Dodano: Sro 13 Lut, 13 16:44 ]

                Komentarz

                • german81
                  L&K
                  • 2010
                  • 1414
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                  • BZB 1.8 TSI 160 KM

                  #33
                  rOBERTO795, ty masz racje a ja mam spokój .
                  diagnostyka vag 602-614-253

                  Komentarz

                  • kamil22dst
                    Classic
                    • 2012
                    • 16

                    #34
                    tak jak wspomniałem jak mi się uda to zrobię logi kanałów o których wspominaliście oto one:

                    Grupy: 002,020 - http://vaglog.rtnet.pl/kamilceb_114404.html
                    Grupy: 002,013 - http://vaglog.rtnet.pl/kamilceb_114405.html
                    Grupy: 002,007 - http://vaglog.rtnet.pl/kamilceb_114406.html
                    Grupy: 002,030 - http://vaglog.rtnet.pl/kamilceb_114407.html
                    Grupy: 002,027 - http://vaglog.rtnet.pl/kamilceb_114408.html
                    Grupy: 002,025 - http://vaglog.rtnet.pl/kamilceb_114409.html

                    Ciekaw jestem czy wszystko ok... Zauważyłem że nie ma błędów i samochód przyspiesza bez czkawki po prostu normalnie. Czekam na komentarz

                    Komentarz

                    • rOBERTO795
                      RS
                      • 2009
                      • 3465
                      • Octavia III (5E3)
                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                      #35
                      Zamieszczone przez german81
                      rOBERTO795, ty masz racje a ja mam spokój .
                      Hehe i vice versa :P


                      Co do logów oki tylko na 4 cylindrze stukowe się pojawia delikatnie wiec najsłabsza świeczka . Co poza przepływką zrobiłeś?
                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                      Komentarz

                      • kamil22dst
                        Classic
                        • 2012
                        • 16

                        #36
                        zamieniłem przepływkę, skasowałem ustawienia podstawowe jeszcze raz adaptacja przepustnicy, sprawdziłem szczelność, filtr powietrza ma niecały tys km więc zostawiłem to wszystko czyli co świece do wymiany?

                        Komentarz

                        • german81
                          L&K
                          • 2010
                          • 1414
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                          • BZB 1.8 TSI 160 KM

                          #37
                          wszystko wyglonda ok . co do siwec jesli nie wiesz kiedy były porzednio zmieniane to mozesz je zmienic ,ale taka korekta zaponu nie ma wpływu na osigi ani zywotnosc silnika ,a moze byc nawet spowodowane przez wibryjacy luzny element osprzetu silnika lub wydechu .sonda mogła by wskazywac wartosci blisze lub równe 0,85 ale jest ok . co do przepływki jesli masz porzyczona to jesli bedziesz kupował nowa to musisz kupic tylko i wyłacznie BOSCHA nic innego bo beda takie problmy jak na tej co miałes .
                          diagnostyka vag 602-614-253

                          Komentarz

                          • kamil22dst
                            Classic
                            • 2012
                            • 16

                            #38
                            Oby jeszcze pochodziła bezawaryjnie ten rok świeczki zmienię po wypłacie przepływkę już załatwiłem sobie ori z demontażu ,a przyszły sezon zmiana... być może audi 1.8t lub volvo v70 t5. Jeszcze raz dziękuje wszystkim za pomoc. Pozdrawiam Kamil

                            Komentarz

                            Pracuję...